SPREKERS

Robert Slot

Met meer dan twintig jaar ervaring in de reclame- en marketingwereld is Robert momenteel Chief Innovation Officer bij TBWA\X. Binnen het TBWA-collectief bekleedde hij diverse functies, waaronder Director of Tech en senior accountrollen. Hij werkte voor topmerken als McDonald’s, Heineken en Volvo. Sinds 2017 is Robert nauw betrokken bij het digitale werk voor McDonald’s in Nederland, wat heeft geleid tot zowel zakelijk succes als creatieve erkenning. Werk waar hij bij betrokken is geweest, is bekroond met prijzen bij awardshows als Cannes Lions, Effies, ADCN en SAN.

Global Brand, Local Heart: Cultuur, Talkability en Innovatie

Hoe blijf je als wereldwijd merk lokaal relevant? Robert Slot (TBWA\NEBOKO) en Brett Gaasbeek (McDonald’s) laten zien hoe je cultuur, talkability en innovatie inzet om impact te maken – van interne mindset tot externe merkbeleving. Je ontdekt hoe je een merk bouwt dat niet alleen zichtbaar is, maar ook voelbaar en waar men over praat.

Robert Slot