SPREKERS

Ruben Balfoort

Ruben Balfoort heeft ongeveer 6 jaar geleden commercialreview opgericht. Het doel van commercialreview is door geavanceerde self-service software het hele proces van onderzoeksopzet tot en data-analyse zo gemakkelijk mogelijk te maken. Elke marketeer kan er zelfstandig mee uit de voeten. Dure consultancy is hiermee overbodig. Dit doen we in binnen en buitenland.

Woonachtig in Rotterdam, een Business Administration/ Marketing Management master afgerond aan de Rijksuniversiteit Groningen.
8 jaar werkzaam geweest als strategisch marketeer bij diverse softwarebedrijven.

Grip op merkontwikkeling: hoe data je helpt om te begrijpen hoe je merk zich ontwikkelt

Het bouwen van een merk is iets wat de nodige moeite en tijd kost. commercialreview ondersteunt hierbij door data over de ontwikkeling van je merk en de invloed van campagnes hierop, te verzamelen en aan te bieden op gebruiksvriendelijke dashboards.
Tijdens deze sessie vertelt Ruben samen met Celvin de Bie van Intertoys meer over de merkontwikkeling die Intertoys de laatste jaren heeft doorgemaakt en hoe het merkonderzoek van commercialreview hem helpt de juiste keuzes te maken in het bouwen aan de nieuwe merkpositionering en strategie van dit iconische merk.

Ruben Balfoort