Sophia Callenfels

Sophia Callenfels is teamleider van een van de onderzoeksteams binnen MWM2 en een van de aanjagers van ons Gen Z-panel. Ze zet zich in voor diepgaand en relevant onderzoek naar jongere generaties, omdat ze gelooft dat écht luisteren naar Gen Z essentieel is om relevant te blijven in een snel veranderende samenleving.
In een tijd waarin organisaties zich steeds vaker moeten aanpassen aan de verwachtingen van jongeren – van duurzaamheid tot inclusiviteit – is diepgaand onderzoek naar én onder deze jonge doelgroep onmisbaar. Door hun perspectieven écht te begrijpen, kun je inspelen op hun behoeften en een oprechte verbinding creëren.
Vergroot klantloyaliteit in 4 stappen: laat klanten effectief meedenken en bouwen
Klantloyaliteit is meer dan een transactionele relatie. Het draait om verbinding, betrokkenheid en waardevolle interacties. Maar hoe maak je van klanten actieve ambassadeurs? In deze sessie leer je in 4 praktische stappen hoe je klanten effectief laat meedenken en bouwen aan je merk.
