Thijs van der Zande

Thijs is commercieel eindverantwoordelijk voor de B2B tak van DPG Media, het grootste mediabedrijf van Nederland. In de jarenlange ervaring in deze rol ziet hij met zijn team veel B2B aanvragen en campagnes voorbij komen van zowel grote als kleine partijen die zich richten op de zakelijke markt. Zo heeft hij veel inzichten in welke campagnes succesvol zijn én waarom soms minder. Ook vanuit de redactionele titels De Ondernemer en BusinessWise ziet het team van DPG Media Zakelijk precies wat er leeft onder ondernemers en zakelijk beslissers in Nederland.
Succesvolle B2B-campagnes: Ontdek hoe je ondernemers en zakelijke beslissers écht bereikt
Wat leeft er onder beslissers in de B2B markt? En hoe bereik en raak je jouw doelgroep nou écht effectief? Kom alles te weten tijdens deze inspirerende sessie waarin onderzoek en praktijkcases samenkomen.
Markteffect (Bas de Vries) onthult de inzichten uit het meest recente onderzoek onder meer dan 800 ondernemers en zakelijke beslissers. Wat staat er hoog op hun agenda? Tegen welke uitdagingen lopen zij aan? Vervolgens vertaalt DPG Media Zakelijk (Thijs van der Zande) deze uitkomsten naar concrete acties en strategieën die jij als B2B-marketeer direct kunt toepassen. Laat je inspireren door de nieuwste trends en bewezen praktijkvoorbeelden en ontdek hoe je campagnes kunt ontwikkelen die impact maken.
