Vita Kovalenko
Een Nederlands-Oekraïense marketingleider met 15 jaar ervaring in het vak. Afgestudeerd aan Erasmus Universiteit in Marketing Management. Werkervaring opgedaan in verschillende sectoren en bij verschillende internationale organisaties, zoals Booking.com en op dit moment Aon. 3 jaar werkervaring in het zakelijke hart van Europa, London City. In 2018 winnaar van de Content Marketing Grand Prix Award voor de beste contenthub B2B met een middelgrote nichebrand. In 2019 genomineerd voor de beste B2B podcastserie. Een jurylid van de internationale marketing award 2023 – The Drum Award in de categorie B2B. En in haar vrije tijd een Oekraïne-activiste.
Hoe breng je het verborgen potentieel van een corporate brand naar voren?
De zakelijke brands, vooral in de financiële sector worden niet altijd als boeiend beschouwd, terwijl er een fascinerende wereld te ontdekken valt. Wij zijn bezig om de bijzondere en spannende verhalen van Aon naar buiten te brengen. We gaan op reis van een ‘vage, grote naam’ naar een aansprekend, toekomstproof en fascinerend merk dat ergens voor staat. Durf, team, content en metrics zijn belangrijke onderdelen in deze reis. Als het ons lukt om ons imago naar buiten toe af te stemmen op de binnenkant van het bedrijf, dan spreken we van een geslaagde marketingmissie, die een corporate brand boeiend maakt.