Willemijn van Hussen

Willemijn van Hussen is pianist, marketeer en oprichter van sonic branding-bureau TAMBR. Daar ontwikkelt ze kenmerkende en unieke audio-identiteiten voor merken, waarbij creativiteit, data en wetenschappelijke inzichten hand in hand gaan. Gericht op merkgroei én directe impact. Voor marketeers die snappen dat muziek geen bijzaak is, maar precies datgene is wat je merk onvergetelijk maakt.
Van Robbie Williams tot Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi: hoe Nestlé slim speelt met sonic branding voor maximale impact
Ontdek hoe Nestlé audio strategisch inzet om merken te versterken – van internationale sterren tot herkenbare sound logo’s.
In deze inspirerende sessie delen Marije, Roel en Willemijn hoe audio past in Nestlé’s mediastrategie, creatieve keuzes en merkidentiteit. Met unieke insights uit recente onderzoeken, concrete voorbeelden van o.a. Maggi en Felix én van Rolo. Laat je oren prikkelen en ontdek de kracht van sonic branding in de marketingmix.