COVID-19 maatregelen

Een veilige NIMA Marketing Day

We zijn enorm blij dat we de NIMA Marketing Day 2021 kunnen organiseren, dit doen we uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM. In nauwe samenwerking met DeFabrique hebben wij de volgende maatregelen getroffen:

Testen voor toegang
Je wordt voorafgaand aan en tijdens het event duidelijk geïnformeerd over de maatregelen.

  • Er geldt een testen voor toegang beleid. Dit houdt in dat je welkom bent als je:
  • Je krijgt een digitaal toegangsbewijs en kunt zelf je badge printen. Bij aankomst krijg je een entree toegewezen, zodat we drukte en rijvorming voorkomen.
  • We zorgen voor duidelijke looproutes en crowd management.
  • Er geldt een maximale capaciteit per zaal. 
  • Er is voldoende zitcapaciteit voor catering en pauzes. Er is voor iedereen genoeg ruimte, zowel binnen als buiten.
  • We vragen je om zo snel mogelijk bij een sessie aanwezig te zijn. Zit de sessie vol? Dan verwijzen we je graag naar een andere sessie.
  • Je kunt op diverse plekken in de locatie handen wassen en desinfecteren.
  • De gehele locatie met bijbehorende faciliteiten wordt tijdens het evenement volgens de RIVM-richtlijnen schoongemaakt.
  • Het aanwezige personeel zal op een veilige en verantwoorde manier service verlenen.

Daarnaast vragen wij bezoekers om zich aan de volgende maatregelen te houden:

  • Heb je een of meer klachten die symptomen van COVID-19 zijn of heeft iemand uit jouw huishouden koorts of benauwdheidsklachten? Blijf dan thuis en meld je af.
  • Was vaak je handen met water en zeep, daarna handen goed drogen.
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg.
  • Schud geen handen.

Bovenstaande maatregelen worden continu gecontroleerd zodat we de veiligheid van onze gasten kunnen waarborgen. Heb je nog vragen over de maatregelen die wij nemen? Stel je vraag dan via f.hendriks@bbp.nl