‘Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de toekomst van je merk’
Als Chief Marketing Officer leidt Bas Brand de marketing-, merk- en fondsenwervingsteams van het grootste goede doel van Nederland: KWF. Bas neemt één van de sessies van Nima Marketing Day voor zijn rekening: ‘Mission possible: KWF verandert de toekomst van kanker.’
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Ik inspireer graag mensen om hun tanden in nieuwe uitdagingen te zetten. Op hun eigen manier.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Dat echte marketeers elkaar in het echt kunnen treffen.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Dat er geen blauwdrukken voor marketing bestaan, jij ontwerpt de toekomst van je merk.
In welke sector ben je actief en wat vind je daar leuk aan?
In de derde sector. Leuk omdat we daarmee ook in de private en publieke sector werken.
Wat is je persoonlijke drijfveer binnen het merk/bureau dat je vertegenwoordigt?
Ik hou van het werken met hyper-ambitieuze mensen.
Kun je een tipje van de sluier lichten met betrekking tot je presentatie?
KWF heeft zijn missie toegespitst op de uitdagingen van de komende decennia, voor het Nederland van de toekomst. Hoe voeg je ingewikkelde thema’s als preventie, vroegdiagnostiek, gerichtere behandeling en psychosociale zorg toe aan je propositie? Hoe ben je er voor iedereen? Hoe zet je tegelijk in op grote groei in baten? Hoe neem je miljoenen mensen mee in je verhaal? Een onmogelijke of de allermooiste marketing-uitdaging?
Bron: MarketingTribune
Delen: