
Het hoe en waarom van de campagne ‘Kom niet naar Den Bosch’
Mark de Greeff is Directeur van Den Bosch Partners en spreker op Nima Marketing Day. Tijdens zijn presentatie gaat hij in op de spraakmakende citymarketingcampagne... lees verder »
Mark de Greeff is Directeur van Den Bosch Partners en spreker op Nima Marketing Day. Tijdens zijn presentatie gaat hij in op de spraakmakende citymarketingcampagne... lees verder »
Cyril Crutz en Miranda de Jong werken beiden in de bibliotheekbranche en delen het podium tijdens de 9e editie van Nima Marketing Day op donderdag... lees verder »
Bart Vermeulen is Manager Media Performance & Audiences bij AH Retail Media Services en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking.... lees verder »
Anya Pieroen is Director Corporate Affairs & Marketing bij Nestlé. Tijdens Nima Marketing Day a.s. donderdag 13 juni in DeFabrique in Utrecht is zij één... lees verder »
Yvonne Nassar is Head of Marketing & Communication bij het Van Gogh Museum. De titel van haar presentatie tijdens Nima Marketing Day is ‘Nieuwe generaties... lees verder »
Bram van IJsel Smits is Head of Marketing & E-commerce bij De Koffiejongens. Naast dat hij een van de sprekers is tijdens ‘Nima Marketing Day’... lees verder »
Michiel Rotteveel is Managing Partner en Directeur Onderzoek bij MediaTest, en Hatice van Leeuwen is Teamlead MHX, de creatieve studio van Mediahuis. Samen presenteren zij... lees verder »
Erwin Jongh (links op de foto) is Product & Development Manager bij Toyota en Nick Tuinenburg (rechts) Productmanager Toyota Bedrijfswagens. Samen vertellen zij tijdens Nima... lees verder »
SeniorWeb Saskia Hamminga-Roest en Hanna Lakerveld zijn respectievelijk Marketing- en Communicatie Manager en Online Marketeer bij SeniorWeb, een landelijke vereniging met 151.000 leden, ruim 500... lees verder »
Folkje Berends, Directeur SRM Opleidingen en Trainingen, en Sjon Post, Portfolio Manager SRM en Computrain, verzorgen samen één van de sessies tijdens Nima Marketing Day.... lees verder »