Presentaties 2022

Presentaties NIMA Marketing Day 2022

  • Alleen de presentaties waarvoor we toestemming van de spreker hebben ontvangen worden gedeeld.
  • Sommige presentaties worden volgende week alsnog toegevoegd, omdat we in afwachting zijn van toestemming of een aangepaste versie.
  • Het is mogelijk dat de presentatie hieronder een aangepaste versie is van de presentatie die je tijdens de sessie hebt gezien.

Intelligente nurturing in elk stadium van het B2B klanttraject from BBPMedia1

Intelligente nurturing in elk stadium van het B2B klanttraject | Adobe

Out-of-Home effectief in de gehele customer journey from BBPMedia1

Out-of-Home effectief in de gehele customer journey | Global Media & Entertainment

Leden en kijkcijfers zijn nog steeds belangrijk voor de publieke omroep maar essentieel zijn diversiteit, inclusiviteit en betrouwbaarheid from BBPMedia1

Leden en kijkcijfers zijn nog steeds belangrijk voor de publieke omroep maar essentieel zijn diversiteit, inclusiviteit en betrouwbaarheid | KRO NCRV

What’s Now and Next in B2SB Marketing® from BBPMedia1

What’s Now and Next in B2SB Marketing® | Cargo Strategy

Succes op YouTube: hoe data & creativiteit de winnende formule is from BBPMedia1

Succes op YouTube: hoe data & creativiteit de winnende formule is | Team5pm & Youtube

De kracht van cultuur en internal branding from BBPMedia1

De kracht van cultuur en internal branding | Vrumona

Brand KPI data modelling from BBPMedia1

Brand KPI data modelling | ABN AMRO

De digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeft from BBPMedia1

De digital en data skills die elke marketeer nu nodig heeft | Beeckestijn Business School

Lef in positioneren maakt impact! from BBPMedia1

Lef in positioneren maakt impact! | Hartstichting

Hoe een fout een meesterzet werd: Hooghoudt Aged 16 from BBPMedia1

Hoe een fout een meesterzet werd: Hooghoudt Aged 16 | Familiedistilleerderij Hooghoudt

Brand Design als aanjager organisatiecultuur in B2B from BBPMedia1

Brand Design als aanjager organisatiecultuur in B2B | Jiffy Product International BV & Bataafsche Teeken Maatschappij BV

Meet jezelf aan winnaars! (trends en resultaten uit de Nationale Marketing Benchmark) from BBPMedia1

Meet jezelf aan winnaars! (trends en resultaten uit de Nationale Marketing Benchmark) | SRM & Markstronger.com

Energiemanagement dé succesfactor in je werk! from BBPMedia1

Energiemanagement dé succesfactor in je werk! | Sidekix & TopState

De ontwikkeling en groei van Brownies&downieS richting een volwassen merk met een bijzonder verhaal from BBPMedia1

De ontwikkeling en groei van Brownies&downieS richting een volwassen merk met een bijzonder verhaal | Brownies&downieS

SUPERNOVA Sportswear: dilemma’s en ervaringen van startende impact ondernemers from BBPMedia1

SUPERNOVA Sportswear: dilemma’s en ervaringen van startende impact ondernemers | SUPERNOVA Sportswear B.V.

Datagedreven engagement in 5 stappen: de ultieme klantreis from BBPMedia1

Datagedreven engagement in 5 stappen: de ultieme klantreis | Team ITG

Een resultaatgerichte contentstrategie – zo maak je content meetbaar from BBPMedia1

Een resultaatgerichte contentstrategie – zo maak je content meetbaar | Traffic Today

Placebranding: Merkbeleid toegepast door een stad: de strategie van Den Haag from BBPMedia1

Placebranding: Merkbeleid toegepast door een stad: de strategie van Den Haag | Gemeente Den Haag

Bol.com & WUA: hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken from BBPMedia1

Bol.com & WUA: hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken | Bol.com & WUA