Presentaties NIMA Marketing Day 2023
- Alleen de presentaties waarvoor we toestemming van de spreker hebben ontvangen worden gedeeld.
- Sommige presentaties worden volgende week alsnog toegevoegd, omdat we in afwachting zijn van toestemming of een aangepaste versie.
- Het is mogelijk dat de presentatie hieronder een aangepaste versie is van de presentatie die je tijdens de sessie hebt gezien.
Parallelronde 1
Sterk uit de crisis gekomen
Erik Hollander, Henri Willig Groep
Het nieuwe Center Parcs: de evolutie van de vakantie dichtbij
Andres Neira de Back en Bas Post, Center Parcs Europe
Waarom audioreclame een goed idee is in je merkcampagne
Liedewij Hentenaar, Audify en Hanka de Bruin, Jacobs Douwe Egberts
De kracht van humor in marketing
Bas de Vries en Michael Petit, Markteffect
Parallelronde 2
Waarom jouw (goede) idee meestal flopt
John Kivit, Multiscope
Brein, Beeld & Impact: Leer de Magie van Emotionele Hoogtepunten in Video’s
Tim Zuidgeest, Unravel
Hoe een digitale voetbalcompetitie opnieuw geboren werd
Arnoud Schonis, Eredivisie CV
Parallelronde 3
Brand fitness: is jouw merk klaar voor de toekomst?
Ronald Jansen, Mark Stronger Marketing Consultancy en Sven Meijer, Objective Platform
Een nieuwe benchmark voor de herkenning van radiocommercials
Nicole Engels, DVJ Insights en Frans Kok, NMO
Hoe succesvolle merken persoonlijke en relevante marketing inzetten
Frank Beke, De Nieuwe Zaak
Parallelronde 4
Influencers als interne versnellers
Christian Dietzel, Eneco
Beetje makkelijker innoveren
Sipke van der Werf RM, SPAR Holding
Parallelronde 5
WasteCraft, Let your Waste tell your Story
Sven Noordhoek, Wastecraft
De impact van sponsoring op internationale groei
Susanne Damen, AGU
Parallelronde 6
Apenheul: een merk met een missie
Miriam Heinsbroek, Stichting Apenheul
Hoe win je de lichtgroene consument voor je merk
Marcel Belt, Green Soap Company
Unox strategie: een kijkje in de keuken
Liane Lens, Unox
Het Jongerenonderzoek 2023
Hatice van Leeuwen, Mediahuis / Wayne Parker Kent en Eline Zwinkels, MediaTest