PROGRAMMA

Hoe Swiss Sense van generieke doelgroep segmentaties naar sterk gepersonaliseerde (potentiële) klantprofielen ging

Thomas HuigenGuus Bastiaans

doorThomas Huigen Markteffect

Guus Bastiaans Swiss Sense

om 12.00 - 12.30

zaal Perserij

Door af te stappen van generieke doelgroep segmentatie kun je de échte potentie in jouw markt blootleggen. Met slimme, data gedreven profielen – verrijkt met verschillende databronnen en aangevuld met verdiepend onderzoek – stem je je boodschap veel gerichter af op de juiste doelgroep, op het juiste moment.
Op die manier zorgt gepersonaliseerde marketing communicatie in je mid- en lower-funnel voor hogere conversies in je campagnes. Waarbij het voor Swiss Sense altijd van belang is om de juiste balans te vinden tussen merk-gedreven campagnes en performance-gedreven campagnes. Thomas Huigen (Commercieel Directeur bij Markteffect) en Guus Bastiaans (Manager Consumer Insights bij Swiss Sense) vertellen je er tijdens hun sessie graag meer over.