Sprekers

Ieder thema krijgt op NMD een eigen zaal of theater, waarin ongeveer 100 mensen tegelijk naar een presentatie kunnen luisteren en kunnen deelnemen. Per zaal worden over de dag verspreid vijf presentaties gegeven binnen dat thema. Verreweg de meeste bezoekers van de NMD zijn zelf lid van of aangesloten bij NIMA. De meesten van hen zijn in functie marketeer. Daarom geldt nadrukkelijk dat we ook zoeken naar marketeers van bijzondere merken die hun verhaal doen, tegen de achtergrond van hun dagelijkse marketingpraktijk en organisatiestrategie. Aan dienstverleners als consultants, adviseurs, interim marketeers en dergelijke onder de sprekers wordt gevraagd namens een opdrachtgever (bedrijf, merk, marketingorganisatie) te spreken. Sprekers op de NMD krijgen geen financiële vergoeding voor hun voordracht, met uitzondering van de key note sprekers.

Telfort

Esther Beltman


VGZ

Art Beuting


VGZ

Jeroen Görtzen


VGZ

Martin van Mierloo


Leger des Heils

Cornel Vader


XITE

Manon Fennis


Peaks

Jan te Kiefte


Koninklijke Peijnenburg

Pleuni van Kessel


PauwR

Pieter Voogt


de Bijenkorf

Sandy Zwanepol & Jorrit de Groot


DVJ Insights

Lucas Hulsebos & Arne Dibbits


Husky Marketing Planner

Peter Desmyttere


Unilever

Willeke Brokking


Insight Company

Sabine Mulders


Kantar

Bram van Schaik


Mojo

Marcel Surendonk


Binck Bank

Bas Brinkman


Mauritshuis

Koen Brakenhoff


LUKKIEN

Hans W.A. Kok


SAMR Marktvinders

Dennis Groen & Wieteke Kalkema


MarketingOost

Wieteke Kalkema


Marktplaats

Annemarie Joosen


Kaliber

Ronald van Schaik


PROUDdesign

Steven de Cleen


PepsiCo

Kim Sturkenboom


Grendel Games

Tim Laning


Charlie Temple

Kashifa Suddle


Lemon Scented Tea

Gijsbregt Vijn


Doritos

Daan de Waal


Doritos

Nathalie Schepers


Oxyma

Noor Schopman


WasteBoards

Rogier Heijning


Heijmans

Rogier Boogaard


Eventbrite

Eventbrite


Bestel tickets