Bas de Vries

Bas helpt op basis van marktonderzoek strategisch inzicht verkrijgen zodat jij elke marketingeuro zo gericht en effectief mogelijk kunt inzetten. Met behulp van zijn achtergrond in de bedrijfskunde adviseert hij welke methodiek zich het beste leent voor het oplossen van je vraagstuk en helpt aan de hand van data belangrijke keuzes te maken. Kortom, hoe kan je je naamsbekendheid vergroten of propositie verbeteren maar bovenal hoe kun je het gedrag van je doelgroep beter leren begrijpen? Markteffect is niet voor niets, jouw data & insights partner (en een van de drie beste bureau’s van het jaar).
Succesvolle B2B-campagnes: Ontdek hoe je ondernemers en zakelijke beslissers écht bereikt
Wat leeft er onder beslissers in de B2B markt? En hoe bereik en raak je jouw doelgroep nou écht effectief? Kom alles te weten tijdens deze inspirerende sessie waarin onderzoek en praktijkcases samenkomen.
Markteffect (Bas de Vries) onthult de inzichten uit het meest recente onderzoek onder meer dan 800 ondernemers en zakelijke beslissers. Wat staat er hoog op hun agenda? Tegen welke uitdagingen lopen zij aan? Vervolgens vertaalt DPG Media Zakelijk (Thijs van der Zande) deze uitkomsten naar concrete acties en strategieën die jij als B2B-marketeer direct kunt toepassen. Laat je inspireren door de nieuwste trends en bewezen praktijkvoorbeelden en ontdek hoe je campagnes kunt ontwikkelen die impact maken.