SPREKERS

Bas de Vries

Initiatiefnemer van de Markteffect Bitcoin Monitor en Client Consultant bij Markteffect, die op basis van marktonderzoek strategisch inzicht helpt verkrijgen zodat elke marketingeuro zo gericht en effectief mogelijk kan worden ingezet. Met behulp van zijn achtergrond in de bedrijfskunde adviseert hij o.a. GoodHabitz, ASML, Lightyear, Renewi en Bitvavo welke methodiek zich het beste leent voor het oplossen van hun vraagstukken en helpt hen aan de hand van data belangrijke keuzes maken. Kortom, hoe kan je naamsbekendheid worden vergroot of de propositie worden verbeterd? Maar bovenal helpt hij het gedrag van je doelgroep leren begrijpen. Want, research is everything.

Titel van de presentatie: Markteffect & Bitvavo: Hoe bouw je een betrouwbaar merk?

Korte beschrijving van de presentatie: Samen met Bitvavo, de grootste aanbieder van cryptocurrency in Nederland nemen wij je mee hoe zij een betrouwbaar merk bouwen in een nieuwe nog onbekende markt die volop in beweging is. Uit onderzoek is gebleken dat cryptocurrency momenteel een laag vertrouwen geniet en dat ook het sentiment niet heel positief is. Hoe ga je hier als aanbieder mee om? Waar leg je de focus op in een campagne en wat kunnen andere merken daarvan leren? Kortom, hoe win je het vertrouwen van de consument in deze turbulente wereld? Maar bovenal, wat moet je vooral niet doen als je betrouwbaarheid wil uitstralen. Ook je positionering als merk komt tenslotte te voet en gaat te paard.