SPREKERS

Diana Haseth

Diana Haseth is research consultant bij MWM2, gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek en mede-aanjager van het Gen Z-panel. Ze zet zich in voor diepgaand onderzoek naar Gen Z, omdat ze gelooft dat dit essentieel is om relevant te blijven in een snel veranderende samenleving en om Gen Z een stem te geven die verder gaat dan de veelvoorkomende aannames. In een tijd van veranderende verwachtingen van jongeren – van duurzaamheid tot inclusiviteit – is onderzoek naar deze doelgroep onmisbaar. Door hun perspectieven echt te begrijpen, kun je beter tegemoet komen aan hun behoeften en een oprechte verbinding creëren. Diana is woonachtig in Amsterdam, afgestudeerd als Trendonderzoeker en Conceptontwikkelaar en houdt zich buiten werk graag bezig met krachttraining, koken, ontdekken en meditatie.

Vergroot klantloyaliteit in 4 stappen: laat klanten effectief meedenken en bouwen

Klantloyaliteit is meer dan een transactionele relatie. Het draait om verbinding, betrokkenheid en waardevolle interacties. Maar hoe maak je van klanten actieve ambassadeurs? In deze sessie leer je in 4 praktische stappen hoe je klanten effectief laat meedenken en bouwen aan je merk.

Diana Haseth