SPREKERS

Esther Driessen

Na een periode in de culturele sector werkzaam te zijn geweest is Esther Driessen sinds juli 2022 Hoofd Corporate Communicatie, PR en woordvoering bij Koninklijke Jaarbeurs. Ze is onderdeel van het senior leadership team en geeft leiding aan een team van zes mensen. Haar team is verantwoordelijk voor de merkstrategie en marketingcommunicatie van het corporate Jaarbeurs merk. Recent lanceerde zij met haar team de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’ met als doel om de diversiteit aan mogelijkheden die Jaarbeurs te bieden heeft onder de aandacht te brengen. “Ik probeer altijd het menselijke in een organisatie naar boven te halen, want alleen dan kun je écht waardevolle relaties aangaan met je klanten, partners en medewerkers.” 

Geef je merk een gezicht. Case: de congrescoaches van Jaarbeurs
Recent lanceerde Jaarbeurs haar nieuwste campagne ‘Congrescoaches’. Doel: Jaarbeurs onderscheiden als dé congres- en vergaderlocatie van Nederland. In zogenaamde congreshacks delen Jaarbeurs accountmanagers, in de campagne omgedoopt tot congrescoaches, hun ervaring met organisatoren van congressen en kleinere evenementen. Een verrassende campagne waarin niet Jaarbeurs als locatie centraal staat, maar op een persoonlijke manier waardevolle kennis gedeeld wordt. Esther Driessen en Mayen van Luttikhuizen nemen je mee in de wereld van Jaarbeurs; een wereld waarin de concurrentie groot is en jezelf een gezicht geven van essentieel belang is.