Hatice van Leeuwen
Hatice is een enthousiaste all-round digital marketing expert met meer dan 16 jaar ervaring. Ze is begonnen bij affiliate netwerk Awin waar ze ook een jaar lang in Londen heeft gewerkt om de mobiele propositie op te zetten voor publishers en adverteerders. Na Londen is aan de slag gegaan als Digital Director bij Wavemaker. Na vier jaar heeft ze de overstap gemaakt naar Mediahuis en is ze zich meer gaan focussen op branded content. Inmiddels is ze al meer dan vijf jaar teamlead van MHX, de creatieve studio van Mediahuis.
Het Grote Jongerenonderzoek 2024
Hoe zijn jongeren te bereiken, wat houdt ze bezig en wat verwachten ze van merken? Hoe dichten we de kloof tussen verschillende generaties? Door het jongeren zelf te vragen. Dit is wat Het Grote Jongerenonderzoek doet.
Al 8 jaar doen Mediahuis, MediaTest en WPK grootschalig onderzoek onder jongeren. Het onderzoek biedt diepgaande inzichten die van onschatbare waarde zijn voor het begrijpen en bereiken van jongere generaties.
Hoe denken jongeren over actuele topics, zoals duurzaamheid, innovatie en employer branding? Wat vinden ze belangrijk in het leven?
Welke media gebruiken jongeren? Wat vinden ze nou eigenlijk van reclame? En waar moet een merk echt aan voldoen?
Allemaal vragen waar Het Grote Jongerenonderzoek antwoord op geeft. In deze sessie hoor jij als allereerste de nieuwste resultaten.