SPREKERS

Hatice van Leeuwen

Hatice is een enthousiaste all-round digital marketing expert met meer dan 12 jaar ervaring. Ze is begonnen bij affiliate netwerk Awin waar ze ook een jaar lang in Londen heeft gewerkt om de mobiele propositie op te zetten voor publishers en adverteerders. Na Londen is ze begonnen als Digital Director bij Wavemaker. Daarna heeft ze de overstap gemaakt naar publisherzijde en is ze zich meer gaan focussen op branded content, waarin ze nu teamlead is van MHX, de branded content studio van Mediahuis.

Titel presentatie: Het Grote Jongerenonderzoek 2022

Korte omschrijving presentatie: Omschrijving presentatie: Ook nieuwsgierig hoe Nederlandse jongeren in het leven staan? Wat vinden Millennials en GenZ’ers belangrijk, wat typeert ze en hoe denken ze over de grote onderwerpen van deze tijd? Wij hebben de antwoorden en delen deze tijdens de NIMA Marketing Day. Voor de vierde keer op rij hebben Wayne Parker Kent en Mediahuis het grote Jongerenonderzoek uitgevoerd. Samen met onderzoeksbureau Mediatest vroegen ze jongeren hoe zij denken over onderwerpen als gezondheid, mobiliteit, duurzaamheid en financiën. Ook hun mediagebruik werd uitgebreid onderzocht. Is TikTok al nummer één, of maakt Facebook een comeback? Essentiële kennis voor wie relevant wil blijven voor de volgende generatie.