Hatice van Leeuwen

Hatice is een enthousiaste all-round digital marketing expert met meer dan 15 jaar ervaring. Ze is begonnen bij affiliate netwerk Awin waar ze ook een jaar lang in Londen heeft gewerkt om de mobiele propositie op te zetten voor publishers en adverteerders. Na Londen is ze begonnen als Digital Director bij Wavemaker. Daarna heeft ze de overstap gemaakt naar publisherzijde en is ze zich meer gaan focussen op branded content, waarin ze nu teamlead is van MHX, de creatieve studio van Mediahuis. Sinds oktober 2022 is Hatice ook verantwoordelijk voor de marketing van Mediahuis B2B.
Titel presentatie: Het Jongerenonderzoek 2023
Korte omschrijving presentatie: Ieder jaar lanceren Mediahuis, MediaTest en Wayne Parker Kent het grote jongerenonderzoek. Ook in 2023 is er weer een nieuw onderzoek gestart om het gedrag, de visie en het gebruik van (social)media onder jongeren te testen. Wat vinden zij belangrijk en hoe denken zij over onderwerpen die spelen in deze tijd? Wij hebben de antwoorden en delen deze inzichten graag met jou. Essentiële kennis voor wie relevant wil blijven voor de volgende generatie.
