Jeroen Rijskamp
Wie is Jeroen? – Een energieke, creatieve Customer-Centric Marketing Manager die mensen graag in beweging brengt met spraakmakende campagnes. Helpt jouw organisatie strategisch te denken vanuit de ideale klant om zo duurzame campagnes neer te zetten – de ideale mix tussen seizoensconjunctuur, creativiteit en performance die leiden tot resultaten die jaar op jaar renderen.
Duurzame Marketing – Grote stappen maken met een klein team
Hoe zorg je ervoor dat je niet elk jaar weer een nieuwe campagnekalender hoeft te bedenken die nog groter, frisser en slimmer is? Door in te zoomen op je ideale klant, hun behoeften goed te begrijpen en ze te helpen een echt probleem op te lossen en dit aan te laten sluiten op het seizoen of grote levensgebeurtenissen. Op zich niets nieuws, maar hoe doe je dat dan, hoe breng je dat succesvol te uitvoering? In 5 stappen legt Jeroen Rijskamp uit hoe je met een klein team beweegt van business goals naar customer needs, zonder daar zingeving en passie van je team bij uit het oog te verliezen.