Johan Goedhart

Met meer dan 15 jaar ervaring in brand- en campagnetracking is Johan een toonaangevende expert op het gebied van crossmediale effect tracking. Als medeontwikkelaar van een baanbrekend passief meetplatform voor crossmedia effecten heeft hij de manier waarop merken hun impact kunnen registreren en beïnvloeden vernieuwd. Johan excelleert in het analyseren van creatieve content en helpt bedrijven om het maximale rendement uit hun media- en marketinginvesteringen te halen.
De ingrediënten van effectieve creaties in Retail Media
Hoe zorg je voor de meest effectieve Retail Media creaties binnen Albert Heijn? Blauw Brand & Campaign en Albert Heijn Retail Media Services voerden een fundamentele studie uit naar de optimale samenstelling van creatieve assets. Met AI-analyses, eye-tracking en metingen in context onderzochten we ongeveer 50 verschillende creaties van adverteerders. Dit leverde unieke inzichten op in de factoren die merk- en performancegroei het sterkst beïnvloeden. In deze sessie delen we de belangrijkste learnings en praktische handvatten om jouw campagnes naar een hoger niveau te tillen. Mis het niet!
