SPREKERS

John Kivit

John Kivit is ondernemer, marketeer en innovator. Als oprichter van online marktonderzoeksbureau Multiscope helpt hij bedrijven en organisaties met het nemen van de juiste beslissingen. In drie decennia ondernemerschap leerde hij van dichtbij hoe één verkeerde keuze jaren kan kosten. Die les maakte hem tot een overtuigde data gedreven denker. Op NIMA Marketing Day laat hij zien waarom data onmisbaar is voor wie vandaag én morgen succesvol wil zijn.

Waarom je niet op je onderbuikgevoel kunt vertrouwen

In een wereld waar bedrijven toegang hebben tot meer data dan ooit, blijven zakelijke beslissers vasthouden aan intuïtie, ervaring of groepsdenken bij het maken van keuzes. Zo blijven kansen liggen, terwijl wetenschappelijk onderzoek bewijst dat data juist de sleutel is tot doordachtere en effectievere beslissingen.

In zijn presentatie laat John zien hoe data gedreven besluitvorming écht werkt. Aan de hand van praktijkvoorbeelden – van pijnlijke flops tot grote successen – maakt hij duidelijk wat wél werkt, en wat jij kunt doen om succesvolle beslissingen te nemen. Ook deelt hij praktische modellen en tools die je direct kunt toepassen in je eigen werk.