speaker-info

Martin de Munnik

Neurensics

Sinds zijn allereerste dag in de reclame, is communicatiestrateeg Martin de Munnik geïnteresseerd in de werking van marketing in de hersenen. Samen met de vermaarde cognitief neuro-wetenschapper Professor doctor Victor Lamme, is De Munnik oprichter en partner in Neurensics, door Unilever verkozen als een van de meest innovatieve marketingbedrijven ter wereld. In vier jaar tijd hebben Lamme en De Munnik de impact van meer dan 1.000 marketingstimuli in het brein bestudeerd door met meer dan 25.000 hersenscans letterlijk in het consumentenbrein te kijken. Dat levert een spectaculair inzicht op in het onbewuste handelen van de consument. De Munnik is dan ook een van de meest ervaren neuromarketeers in de wereld, geeft lezingen van Boston tot Moskou, geeft masterclasses op vooraanstaande business schools en universiteiten en heeft met zijn boek ‘De Koopknop’ de marketing- en reclamewereld wakker geschud met -zoals dat gaat met disruptieve inzichten- veel voor- maar ook tegenstanders. In een vermakelijke masterclass deelt Martin zijn inzichten, geeft tips en trucs, do’s en don’ts. Zijn kennis, ervaring vastgelegd in zijn boek ‘De Koopknop’ legt een basis onder het nieuwe marketingdenken, waarin niet meer het product of de klant centraal staat, maar het beslissingscentrum in het brein.

Share

Mijn sessies

Fact Based Brand Building

Neurensics

Jutekelder

Fact Based Brand Building Door impliciete metingen te combineren met MRI-scans kunnen wetenschappers dié associaties in het brein terugvinden die aantoonbaar leiden tot een hogere NPS en/of de activatie van de koopintentie. Voor het eerst in de geschiedenis is het mogelijk om een sterk merk te bouwen op basis van relevante associaties, waarvan de consument zich niet bewust is, of hoeft te zijn.

Share
The Customer - Powered by IBM
MEER LEZEN