SPREKERS

Michael Petit

Manager Marketing & Client Consultant

Nieuwe toepassingen voor nóg relevantere en persoonlijkere doelgroep communicatie
Effectieve en relevante marketingcampagnes hebben met elkaar gemeen dat ze gebaseerd zijn op de wensen & behoeften van de ontvanger. De meeste marketeers hebben gelukkig een goed beeld van hun doelgroep(en) en onderliggende segmenten. 

Maar om zo relevant mogelijk te kunnen communiceren met je doelgroep, is meer nodig. Op basis van data monetization kun je de communicatie met jouw (potentiële) doelgroepen namelijk verrijken met nog véél meer relevante informatie. En met behulp en de nieuwste (marketing)technologieën kun je deze informatie praktisch toepasbaar maken en gebruiken in je marketingcampagnes: het juiste kanaal, de juiste boodschap voor de juiste doelgroep. Daarnaast is het ook toepasbaar voor gepersonaliseerde marketing voor je bestaande klanten. 

Collega’s Thomas en Michael vertellen hoe data en nieuwe (marketing)technologieën de drijvende kracht zijn voor relevante en succesvolle campanges!