SPREKERS

Nanda Kotterman

Nanda Kotterman en Ilse Janssen-Vermeulen zijn sinds najaar 2021 verantwoordelijk voor de strategische (marketing)koers van Processionals.

Nanda studeerde Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen, eerder werkzaam bij Coop Supermarkten en VGZ, is nu Senior Marketingcommunicatie-adviseur. Ze is – van strategie tot sticker – verantwoordelijk voor de branding en het beleid op interne communicatie.

Binnen beginnen is buiten winnen
Nadat eind 2021 een ambitieuze strategie is neergelegd door een kersverse marketingafdeling, is in 2022 gestart met de uitvoering daarvan. We zijn back to basic gegaan en hebben een stevig marketingfundament gezaaid. In 2023 konden we oogsten en is de een na de andere vernieuwing geïntroduceerd – met positief resultaat! Inmiddels is in- en extern zichtbaar hoe marketing onderdeel is geworden van de gehele organisatie. Dit wordt ook gezien door het NIMA, zij nomineerde Processionals voor Marketing Company of the Year (Medium).