SPREKERS

Nicole Horsmans

Soof Drinks bestaat zes jaar en is nog steeds in handen van de twee founders. Ze wilden de lekkerste siropen en frisdranken maken van 100% natuurlijk fruit, groenten & kruiden. Niets anders! Zonder Zooi noemen ze dat. Is behoorlijk goed gelukt, de ingrediënten passen met gemak op de voorkant van de verpakking.

Natuurlijk gaat het niet vanzelf om een merk te bouwen dat meedoet in de drankenwereld. Met veel kleinere budgetten dan de grote jongens.

Nicole Horsmans werkte als categorymanager op hoofdkantoren van diverse supermarktketens en wilde altijd al haar eigen merk lanceren. Zij woont in Haarlem met haar gezin en kinderen, doet aan yoga. Daan woont in Denbosch met zijn gezin en 2 kinderen en fietst.

Don’t drink Soof, if you love crap!
Dat is de hoofdboodschap van onze succesvolle 2023 campagne voor Soof Drinks.

Wie wij zijn? We begonnen Soof ooit omdat we de lekkerste siropen en frisdranken wilden maken van 100% natuurlijk fruit, groenten & kruiden. Niets anders!
Is behoorlijk goed gelukt, de ingrediënten passen met gemak op de voorkant van onze verpakking. Zonder zooi, noemen we dat. Want daar is wel genoeg van in de wereld.

Hoog op onze bucketlist? Onze belangrijkste missie: een transparante en toekomstbestendige voedselindustrie, dus weg met onnodige ingrediënten en kleine lettertjes. Ook een appetite for change? Join our revolution!