SPREKERS

Tom Kerkhof

Tom Kerkhof is medior research consultant bij MWM2 en gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek. Hij hecht grote waarde aan het begrijpen van de motivatie en behoeften van mensen en zet zich met name in voor onderzoek met maatschappelijk belang, vaak in opdracht van overheidsinstanties. Met zijn ervaring in community onderzoek ziet hij deze methode als een krachtige manier om klanten en doelgroepen actief te betrekken bij de ontwikkeling van producten en dienstverlening.

Hoe zorg je ervoor dat mensen niet alleen deelnemen aan onderzoek, maar zich ook echt gehoord voelen? Naast zijn werk heeft Tom een brede interesse in kunst, film en geschiedenis, waarin hij inspiratie vindt om met een open en creatieve blik naar de wereld – en onderzoek – te kijken.

Vergroot klantloyaliteit in 4 stappen: laat klanten effectief meedenken en bouwen

Klantloyaliteit is meer dan een transactionele relatie. Het draait om verbinding, betrokkenheid en waardevolle interacties. Maar hoe maak je van klanten actieve ambassadeurs? In deze sessie leer je in 4 praktische stappen hoe je klanten effectief laat meedenken en bouwen aan je merk.

Tom Kerkhof