SPREKERS

Walter Limpens

Walter Limpens is founding partner bij Neurensics, het neuromarketing en adviesbureau verantwoordelijk voor de meeste commerciële MRI scans ter wereld. Uit al die onderzoeken, waarmee zowel bewuste als onbewuste gedachten in kaart worden gebracht, komen zeer interessante learnings over de werking van het consumentenbrein.

Titel presentatie: Unieke inzichten uit de Neuro Concept Test van ‘Even Apeldoorn Bellen’

Korte omschrijving presentatie: Centraal Beheer test al jarenlang haar concepten en reclames bij neuromarketing onderzoeksbureau Neurensics. Met behulp van fMRI onderzoek wordt er gekeken naar de effectiviteit van de uitingen en de emoties die door de concepten en reclames in het brein van de consument geactiveerd worden. In deze duo-presentatie nemen Walter & Natasja je mee in de recente Concept Test van de Freedom Even Apeldoorn Bellen commercial. Twee concepten zijn er getest & 1 scoorde er duidelijk beter. In de presentatie leggen we uit wat er zo goed was aan het winnende concept en delen we de belangrijkste resultaten met je.