Wing Cheung
Wing Cheung is een strategisch B2B-consultant, schrijver van het boek ‘Word B2B Meesterverleider’, bestuurslid van de NIMA B2B-community en actief als docent en auteur. Hij is gespecialiseerd in account based marketing (ABM) en helpt al meer dan 15 jaar bedrijven bij het creëren van échte connectie in complexe verkooptrajecten. Daarnaast is hij auteur van het B2B-hoofdstuk in het NIMA Marketingfacts Jaarboek. Wing staat bekend om zijn scherpe inzichten, nuchtere aanpak en zijn missie om marketing weer menselijk te maken. Zijn motto: of we vinden een weg, of we maken een nieuwe.
Word B2B Meesterverleider
In zijn boek ‘Word B2B Meesterverleider’ laat Wing zien hoe je als marketeer meer bereikt met verleiding dan met overtuiging. Geen gladde praatjes, maar oprechte nieuwsgierigheid en slimme psychologische principes. In deze sessie leer je denken als een echte B2B Meesterverleider: iemand die weerstand omzet in wederzijds verlangen. Van onenightstand marketing naar duurzame relaties die wel resultaat opleveren. Je ontdekt hoe je met verleiding in combinatie met ABM (Account Based Marketing) zelfs de meest ongrijpbare besluitvormers in beweging krijgt.
