PROGRAMMA

Het Grote Jongerenonderzoek 2024

doorHatice van Leeuwen Mediahuis

Michiel Rotteveel Mediatest

om 14.10 - 14.40

zaal Meelzolder

Hoe zijn jongeren te bereiken, wat houdt ze bezig en wat verwachten ze van merken? Hoe dichten we de kloof tussen verschillende generaties? Door het jongeren zelf te vragen. Dit is wat Het Grote Jongerenonderzoek doet. 

Al 8 jaar doen Mediahuis, MediaTest en WPK grootschalig onderzoek onder jongeren. Het onderzoek biedt diepgaande inzichten die van onschatbare waarde zijn voor het begrijpen en bereiken van jongere generaties. 

Hoe denken jongeren over actuele topics, zoals duurzaamheid, innovatie en employer branding? Wat vinden ze belangrijk in het leven?  

Welke media gebruiken jongeren? Wat vinden ze nou eigenlijk van reclame? En waar moet een merk echt aan voldoen? 

Allemaal vragen waar Het Grote Jongerenonderzoek antwoord op geeft. In deze sessie hoor jij als allereerste de nieuwste resultaten.