SPREKERS

Joris van Dijk

Joris is in oktober 2023 gestart als CEO van BoerenBed. Daarvoor was hij werkzaam als CCO van Feyenoord Rotterdam, Algemeen Directeur van Madurodam en Commercieel Directeur van de Nederlandse Staatsloterij. Rode draad: mooie merken vanuit hun oorsprong terug (bege)leiden naar een voorsprong. Door met een herkenbaar en aantrekkelijk verhaal zoveel mogelijk energie en enthousiasme binnen en buiten de organisatie te creëren. Zodat mensen er in gaan geloven, willen aansluiten, terugkomen en blijven.

BoerenBed: de pan-Europese expansie van een oer-Hollands concept
Een oprechte zorg dat we als samenleving iets dreigden te verliezen”. De authenticiteit van een kleinschalige boerderij, de warmte en gezelligheid van de boerentafel en het echte contact tussen mensen. Daar wilde de oprichter van BoerenBed “drukke mensen uit de stad” kennis mee laten maken. En vooral van laten genieten. Twintig jaar na de oprichting is BoerenBed actief in acht Europese landen en is het off-thegrid, slow-tourism, eco-friendly concept misschien wel relevanter en actueler dan ooit. Centrale vraag in deze sessie: hoe een kleinschalig concept klaar te stomen voor de volgende  internationale expansie-fase (en alle marketinguitdagingen die daarbij komen kijken).