Martin de Munnik
De Munnik is Neuromarketing Expert en partner in Neurensics; Europa’s marktleider in voorspellend marktonderzoek. Hij is auteur en veel gevraagd publicist en spreker.
Als reclameman de Munnik een verhandeling leest waaruit blijkt dat gedrag vooral door onderbewuste processen gedreven wordt, verkoopt hij zijn reclamebureau en start met professor Dr. Victor Lamme het onderzoeksbureau Neurensics, dat met EEG en MRI in het onderbewuste van de consument kijkt. Zo bestudeert Neurensics de werking van merken, verpakkingen, reclame, acties en zelfs de prijs van producten. Meer dan 80.000 hersenscans naar de koopintentie, maken de Munnik ongetwijfeld een van de meest ervaren neuromarketing experts.
Ons onderbewuste verraadt wat we willen betalen. 5 Tips voor een hogere prijs.
Stel je eens voor dat je de prijs van jouw product kan verhogen met 5% en dat het volume niet daalt. Of stel je eens voor dat je de prijs van jouw product met 10% verlaagt, maar dat de omzet met 14% stijgt. Het vooraf voorspellen van zo’n uitkomst is nu mogelijk.
Met NeuroPricing™ meten we in het brein en voorspellen betrouwbaar wat men ergens voor over heeft. Met spectaculaire
voorbeelden laat de Munnik je zien hoe het brein verraadt wat men voor een product wil betalen. Uit meer dan 50 prijsstudies geeft hij 5 tips om meer te verdienen aan je product of dienst.