SPREKERS

Thomas Huigen

Thomas Huigen is Commercieel Directeur van onderzoeksbureau Markteffect en al jaren werkzaam als consultant binnen het research domein. Vanuit zijn achtergrond in de marketing neemt hij jullie mee in alle kansen die gepersonaliseerde (potentiële) klantprofielen bieden in targetting van verschillende doelgroepen. Over deze onderwerpen adviseert hij merken op zowel nationaal als internationaal niveau.

Hoe Swiss Sense van generieke doelgroep segmentaties naar sterk gepersonaliseerde (potentiële) klantprofielen ging

Door af te stappen van generieke doelgroep segmentatie kun je de échte potentie in jouw markt blootleggen. Met slimme, data gedreven profielen – verrijkt met verschillende databronnen en aangevuld met verdiepend onderzoek – stem je je boodschap veel gerichter af op de juiste doelgroep, op het juiste moment.
Op die manier zorgt gepersonaliseerde marketing communicatie in je mid- en lower-funnel voor hogere conversies in je campagnes. Waarbij het voor Swiss Sense altijd van belang is om de juiste balans te vinden tussen merk-gedreven campagnes en performance-gedreven campagnes. Thomas Huigen (Commercieel Directeur bij Markteffect) en Guus Bastiaans (Manager Consumer Insights bij Swiss Sense) vertellen je er tijdens hun sessie graag meer over.

Thomas Huigen