Presentaties 2025

Presentaties NIMA Marketing Day 2025

  • Alleen de presentaties waarvoor we toestemming van de spreker hebben ontvangen worden gedeeld.
  • Sommige presentaties worden later alsnog toegevoegd, omdat we in afwachting zijn van toestemming of een aangepaste versie.
  • Het is mogelijk dat de presentatie hieronder een aangepaste versie is van de presentatie die je tijdens de sessie hebt gezien.

Klik op de titel en de prestatie (.pdf) opent in een nieuw scherm.

Keynotes


Beter dan Bedacht

Sydney Brouwer

Game Over, Democracy?

Martin Andree, University of Cologne

Parallelronde 1


De revival van de Bibliotheek

Cyril Crutz, Bibliotheek Biblioplus | Miranda de Jong, Probiblio

Waarom je niet op je onderbuik gevoel kunt vertrouwen

John Kivit, Multiscope

Grip op merkontwikkeling: hoe data je helpt om te begrijpen hoe je merk zich ontwikkelt

Pieter Meinema, commercialreview | Ruben Balfoort, commercialreview | Celvin de Bie, Intertoys

Activeer verborgen omzet in jouw contact- & klantenbestand

Youri Meuleman, MailBlue

Parallelronde 2


Markt verzadigd en toch groeien? Geen probleem! Zet data om naar persoonlijk advies

Bart de Bruin, Bookerz | Jeska Sterk, Smartphonehoesjes.nl

Het Grote Jongerenonderzoek 2025

Hatice van Leeuwen, Mediahuis | Isabel Druijf, MediaTest

De verborgen kracht van Retail Media: bouwen aan duurzame merkgroei

Martin van der Meer, Kantar

Succesvolle B2B-campagnes: Ontdek hoe je ondernemers en zakelijke beslissers écht bereikt

Thijs van der Zande, DPG Media | Bas de Vries, Markteffect

Workshop: Bespaar tijd en kosten met Adobe en AI

Jeroen Duller, Dulcom DTP Trainingen

Parallelronde 3


Retail media: van onderbuik naar onderbouwing

Bart Vermeulen, AH Retail Media Services

Wat AI verandert — en wat altijd hetzelfde blijft

Daniël Markus, LevelUp Group

Van groen naar goud: een succesvol duurzaam event organiseren

Fleur van den Berg, Jaarbeurs

De toekomst van SEO in een AI-tijdperk

Jarik Oosting, SmartRanking

Parallelronde 4


Holland & Barrett: hoe de consument onderdeel werd van merkgroei

Iris Latiers, Validators | Carlien Verplanken, Holland & Barrett

Waarom jouw waardepropositie (nog) niet werkt – en hoe dat verandert

Kirsten Niezen, NSC

Audify Academy Live sessie: 25 AUDIO INZICHTEN x 25 MINUTEN

Liedewij Hentenaar, Audify

Parallelronde 5


Brand partnerships in social media advertising: zo simpel en doeltreffend!

Arno Flapper, prettysocial media

Van inzicht naar actie: praktische strategieën voor duurzame groei

Esther Hoeve, Interpolis

Best Ads of 2025: Why Big & Small Brands Need Different Playbooks

Jiří Boudal, Behavio

Van winkel naar mediaplatform: bol’s visie op de toekomst van retail media

Joshua Thiel, bol Retail Media | Stefan Brzozowski, bol Retail Media

Parallelronde 6


Dé AI & Digital skills die jou een voorsprong geven!

Bart Meerdink, Beeckestijn Business School

Marketing met een missie: groeien door betekenis

Pieter Bastiaansen, Natuurhuisje

B2B Demand Gen: Korte termijn experimenten voor een langetermijnstrategie

Roman Willemse, Brightmine

Hoe werkt marketing in ons brein: fMRI-inzichten uit 564 commercials

Walter Limpens, Neurensics